Sunday, September 11, 2011

Balak Na Sad

Balak Nasad

by Virgencito Iskulastiko Litik on Wednesday, September 7, 2011 at 2:18pm
HABAGAT

Nag  tuwang-tuwang  ang akong panan-aw samtang nagtungtong ko sa akong baroto;
Bawod nga nagsuag kay gisugkay sa hanging Habagat;
Dili unta ko mulusad kay nag alintabo ang tubig nalubog ang dagat;
Wala koy laing kapilian mao may sugo sa nagkutoy kung tiyan;
Ang pagpangita og sud-an aron matagbaw ang nagpamahit nga bitok sa akong ginhawaan.

Miambak ako dayon dala ang baling nga akong gamiton;
Ang pag panabay maoy kasagaran nakong buhaton;
Kung mo kolyada gani si Habagat mga isda usab magkatibuwaag, pasagad lag hamag;
Mao nga adto sila mopilit, sa panabay kung gigamit;

Lumot og lusay maoy nasangit sa sabay kung gi bitbit ;
Sa akong baling nga kabilin pa ni tatay Kulas, naputos sa lungag hapit na ma watas-watas;
Wala ko maglangay ako mipauli nalang, akong kuha Tangkig ra gyud ug usa ka buok Uwang,
Sakto rang gi tuwa og akong  gi larang…

Iskulastiko Litik (aka. Gene lariosa)

No comments:

Post a Comment