Sunday, September 11, 2011

Mga Garay

Mga Garay

by Virgencito Iskulastiko Litik on Wednesday, September 7, 2011 at 4:41pm
Gabii sa Pagpanuh

Gi hapuhap sa mabugnawng huyohoy sa hangin ang akong tangkogo,
Samtang nag sud-ong ako sa mga gisaw nga gigukod sa mga nanubad nga bawo;
Nangalimyon ang kahumot sa Dagatnong hangin, nga maoy miuliot sa nagbuliskad kong ilong;
Naningkang ang bungot sa akong ilok sa dihang sa dunggan ko may hangin nga mihunghong.

Gitamparos ako sa akong nahigmata nga handurawan,
Sa dihang miambak ang kasag gikan sa iyang sudlanan;
Gihugtan ko pag gunit ang petromax og dala kung Sundang;
Kay didto sa unahan may kalit nabulintang, ang kuyog ko diay napandol natikangkang.

Lami nga kilawon ang isda og pasayan nga sa pagpanuh makuha;
Kay kini humot-humot, Tam-is tam-is, lami pa sa Humba;
Ang mga laway magtubod, magtilagak, mga luha magbanaw tungod sa kahalang sa suka;
Kini ang kalipay sa mga mugbo og kalipay, mga anak sa luha.

Iskulastiko Litik (aka.. Gene Lariosa)

No comments:

Post a Comment